Forum Vernes

Witaj na forum serwera Vernes!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2024-11-11 23:08:49

Przepraszam
Developer
WindowsOpera 114.0.0.0

Regulamin

Regulamin
Korzystając z serwera, zgadzasz się na te Warunki. Jeśli nie zgadzasz się z którymkolwiek z warunków, nie możesz korzystać z serwera.
Pamiętaj! Tak jak się zachowujesz, tak postrzegają Cię inni. Tutaj nie ma botów. Po drugiej stronie siedzą ludzie — szanuj ich.

1. Definicje:
Użytkownik — osoba korzystająca / przebywająca na serwerze.
Serwer — oficjalny serwer głosowy.
Administracja — grono osób na serwerze, posiadających najwyższe uprawnienia.

2. Postanowienia ogólne:
2.1. Korzystanie z serwera jest kompletnie darmowe.
2.2. Regulamin może w każdej chwili ulec zmianie bez wcześniejszego informowania o tym.
2.3. Jeśli nie rozumiesz któregoś z podpunktów regulaminu — skontaktuj się z administracją w kanale pomocniczym, albo na stronie serwera.
2.4. Wszelkie błędy i niedociągnięcia związane z funkcjonowaniem serwera należy natychmiast zgłaszać administracji.
2.5. Rzeczy nie uwzględnione w regulaminie podlegają rozstrzygnięciu przez administratora serwera.
2.6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.
2.7. Serwer głosowy należy do Vernes Entertainment.
2.8. Po dołączeniu do serwera przyznawane jest członkostwo tymczasowe.

3. Korzystanie z serwera:
3.1. Tymczasowi członkowie są automatycznie wyrzucani, gdy się rozłączą, chyba że przyznano im rolę.
3.2. Aby zostać na stałe na serwerze Discord musisz zaakceptować regulamin serwera.

4. Zasady ogólne:
4.1. Na serwerze komunikujemy się poprawnie językowo. Moderatorzy muszą być w stanie przeczytać wszystkie wiadomości wysyłane na serwerze.
4.2. Użyj odpowiedniej nazwy użytkownika (minimum trzy znaki), statusu i zdjęcia profilowego (awatara). Unikaj znaków specjalnych, emotikonów, wulgaryzmów i podszywania się.
4.3. Nie zmieniaj nazwy użytkownika. Nagminne zmienianie nazwy użytkownika powoduję dezorientacje.
4.4. Niech cała dyskusja będzie uprzejma i prowadzona we właściwych kanałach. Możemy poprosić Cię o przeniesienie rozmowy.
4.5. Unikaj osobistych dramatów na czacie. Nękanie na czacie nigdy nie jest dozwolone, niezależnie od tego, co myślisz o innych.
4.6. Zakaz podszywania się pod innych użytkowników, moderatorów, znane osobistości lub Administrację.
4.7. Nie spamuj. Unikaj nadmiernej liczby wiadomości, obrazów, formatowania, emotikonów, komend i @wzmianek. Zachęcanie innych do spamowania również jest niedozwolone.
4.8. Nie używaj @wzmianek ani nie wysyłaj bezpośrednio wiadomości do Administracji Serwera. Szanuj ich czas, oni też są ludźmi.
4.9. Żadnej autopromocji ani reklam. Obejmuje to niechciane odniesienia i linki do innych mediów społecznościowych, serwerów, społeczności i usług na czacie.
4.10. Nie omijaj filtrów. Dotyczy to zarówno słów, jak i linków. Jeśli coś jest ocenzurowane, jest ocenzurowane z jakiegoś powodu!
4.11. Brak danych osobowych. Chroń swoją prywatność i prywatność innych osób.
4.12. Zakaz nękania, znęcania się i zastraszania innych użytkowników. Nie tolerujemy mowy nienawiści. i krzywdzenia innych.
4.13. W razie potrzeby użyj tagów spoilera.
4.14. Żadnych tematów politycznych ani religijnych. Te złożone tematy skutkują kontrowersyjnymi i obraźliwymi postami. Nawet jeśli podchodzi się do tych tematów w sposób cywilny, nie jest to właściwe miejsce na te rozmowy.
4.15. Żadnych treści pirackich, seksualnych, NSFW ani innych podejrzanych treści. Nie akceptujemy nielegalnych lub podejrzanych dyskusji i działań.
4.16. Nie nagrywaj innych rozmów ani innych treści na serwerze. Ty też nie chciałbyś aby Twoje treści inni nagrywali.
4.17. Żadnych botów użytkowników (user bots) ani kont alternatywnych. Niezatwierdzone boty i alty użytkowników nie są tutaj dozwolone. Konta, których to dotyczy, zostaną zbanowane bez ostrzeżenia.
4.18. Niektóre kanały mają swoje zasady. Proszę stosuj się do nich.
4.19. Moderatorzy mają ostatnie słowo. Słuchaj i szanuj ochotników, którzy utrzymują ten serwer.
4.20. Jeżeli ktoś łamie regulamin poinformuj nas o tym.

5. Kanały publiczne:
5.1. Kanał publiczny to kanał tekstowy bądź głosowy. Zasady ogólne mają również zastosowanie w kanale głosowym.
5.2. Jeżeli zdecydujesz się korzystać z kanałów głosowych wymagamy abyś posiadał sprawny i dobrze skonfigurowany mikrofon. W końcu jakość to podstawa.
5.3. Każdy użytkownik może korzystać z kanałów publicznych.
5.4. Jeżeli kanał posiada limit osób nie powinno się go przekraczać. W końcu po coś ten limit jest.

6. System kar:
6.1. Najniższą możliwą karą jest upomnienie ustne lub pisemne a najwyższą karą jest ban permanentny (wykluczenie z serwera na zawsze).
6.2. Przyznaną karę może zdjąć tylko Administrator, który ją przyznał, bądź Administrator z wyższą rangą.
6.3. Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi:
❌Upomnienie,
❌Ostrzeżenie,
❌Odebranie rangi,
❌Odebranie rangi z brakiem możliwości ponownego złożenia podania,
❌Zbanowanie,
❌Wyrzucenie z serwera.

7. Skargi i odwołania:
7.1. Zanim się odwołasz sprawdź raz jeszcze regulamin.
7.2. Po sprawdzeniu regulaminu jeszcze raz zastanów się czy zostałeś bezpodstawnie ukarany.
7.4. Jeśli dalej uważasz, że jesteś niewinny — odwołaj się.
7.5. Skargi można składać do Administracji Serwera lub w odpowiednim dziale na forum serwera.
7.6. Odwołanie od decyzji Administratora można złożyć na stronie serwera nie później niż 24 godziny od chwili otrzymania bana.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum